Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

miercuri, 16 decembrie 2009

Viata-i doar un drum spre moarte...

Lacrimi curg usor pe sicriu
In ziua aceea nu-mi mai doream sa mai fiu vie
Il vad incet incet cum coboara
Si nu as vrea sa vad asta a doua oara…
8-9.06.2007
De departe cele mai grele zile din viata mea… plansete ca niciodata… A plecat din viata mea. Pentru totdeauna. Nu o sa-l mai vad niciodata. Doar in vis, sau in poze… Si imi amintesc de el cu lacrimi in ochi. Era cel mai bun. Era perfect. Era tatal perfect. Il iubeam enorm, si stiu ca nu pot masura in cuvinte dragostea pe care mi-o purta el mie. Si acum imi pare rau ca nu am profitat mai mult de ultimele sale clipe de viata, pentru ca amandoi eram constienti ca ne vom mai vedea doar in Ceruri, dar nici unul nu voia sa accepte. Un singur lucru ma macina de atunci. Nu l-am lasat sa-mi vorbeasca, sa-mi spuna ca ma iubeste, sa-mi spuna ‘fetita’ pentru ultima oara… Mi-e atat de dor de el, as face orice acum, dar nici in vis nu-mi mai apare. Ma gandesc la el, lui i-a fost mai bine asa, a scapat de suferinta, dar noua…pe noi ne-a lasat singure sa-i ducem dorul ani de-a randul si sa facem ceea ce fac eu acum ori de cate ori ne apare chipul lui in minte. Sa plangem. Asta e tot ce ne-a mai ramas, singuru mod de a ne exterioriza. Dar el, el nu vreau sa stie ca plang. Vreau sa stie ca il iubesc si ca pentru mine va ramane mereu cel mai bun tata si ca va fi mereu intiparit in sufletul meu si nu-l voi uita niciodata. TE-AM IUBIT, TE IUBESC, SI TE VOI IUBI PENTRU TOTDEAUNA !

5 comentarii:

  1. chiar plang..:|..c'est la vie..imi pare f rau..chiar stiu cum e sa nu fie cineva drag langa tine..crede-ma..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba, nu o mai faceti pe plangaciosii ca stiu ca nu am impresionat pe nimeni :)) 8-|.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi este mila.
    Pana la urma asa a fost sa fie...nu ai ce sa faci.
    Sa stii ca eu te iubesc mult.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. stii.. e tragic ce sa intamplat, dar asa a fost sa fie. Dar, daca stai sa te gandesti, ceea ce s-a intamplat te-a maturizat, te-a intarit pentru viata. Un sfarsit are mereu un nou inceput;) Tu erai "fata in dungi" de la evaluare in educatie?

    RăspundețiȘtergere