Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

vineri, 11 decembrie 2009

Pe vremea mea...

Nu am crezut ca voi ajunge vreodata sa spun “Pe vremea mea nu era asa…”, dar, fara sa vrei, nu ai cum sa nu spui asta, pentru ca lumea evolueaza. Imi amintesc de copilaria mea. Cand foloseam calculatorul doar pentru a ma juca. Cand de internet nici nu auzisem. Cand veneam iarna de la derdelus si stateam cu fundul pe ceaunul infierbantat sa ma incalzesc. Cand era mare, mare lucru daca intram intr-un mall in alt oras, pentru ca nu imi permiteam sa-i cer mamei lucruri scumpe. Cand ma laudam cu ce fel de bomboane am. Cand ma uitam la filme si imi doream sa cresc ca sa ma sarut. Cand luam spray-ul si cantam la el. Cand imi citea mama la filme. Cand abia aparusera telefoanele mobile. Cand erai bogat daca aveai Dacia. Cand veneam in casa la ora fixa, fara sa intarzii macar un minute, si ieseam mereu la ceeasi ora, pentru ca voiam sa vad desenele mele preferate. Cand ma uitam la ‘Printesa Sissi’ , ‘Jim Button’ , ‘Copiii de la 402’ , ‘Viata cu Louie’ , ‘ Lumea lui Bobby’ s.a.m.d.

Acum, copiii se joaca pe play-station, sau direct pe net. Acum, la 4-5 ani au id de mess. Acum, nu se mai duce nimeni la derdelus, se duc la ski. Acum, au pretentii inca de mici, nu isi cumpara haine DECAT din mall. Acum se lauda cu calculatoare, haine, telefoane mobile s.a.m.d. Acum au ‘relatii’ de la gradinita. Acum au statii de karaoke pentru copii. Acum downloadeaza de pe net filmele dublate, nu subtitrate. Acum, toti au telefoane mobile, care mai de care mai scump. Acum care are masina mai noua si mai ‘cool’ e mai apreciat si mai placut de ceilalti. Acum stau pana noaptea tarziu si se uita la desene pe net, nu le mai trebuie neaparat televizor. Acum se uita numai la desene cu batai, ce-i drept aproape numai de astea sunt, dar sunt si altele, care sunt absolute neinteresante pentru ei, dar la care ne uitam noi cu cea mai mare placere si e foarte amuzant ca eu, la 13 ma uit la desene, si verisorul meu, de 11 ani, cu gandire de copil de vreo 7-8, se uita numai la prostii cu batai.

Cine ar fi crezut ca lumea se va schimba atat de tare in cativa ani? Cine credea ca parintii vor innebuni atat de tare? Cine credea ca , copiii se vor distinge intre ei dupa bani? Cum am ajuns…Tie iti place?

6 comentarii:

  1. nu, dar n-ai ce sa-i faci..
    chiar daca nu ne place nu putem schimba nimic:p

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi spui..inainte jucam "par-pac" si "parola"..acu se joaca CS..inainte jucam ascunda..acum joaca wrestling(nu stiu daca am scris corect)..inainte ne inroseam daca auzeam de sarut..acum ei comunica f deschis despre sex..ce sa faci...nimeni nu poate schimba rahatul asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu ma inroseam :)). Eu nu ma inrosesc niciodata :-<.

    RăspundețiȘtergere
  4. aja e..ai perfecta dreptate..verisoara mea..de 7 ani..imi povesteste ce a vorbit cu prietenul ei p mess..;))..ji knd ias zice sa se dea cu sania..cred k mar injura..!

    RăspundețiȘtergere