Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

marți, 1 decembrie 2009

Poate e mai bine asa...


Te urasc. Te urasc din toata inima mea. Te urasc pentru ca mi-ai ruinat viata. Te urasc pentru ca ai aparut cand totul era asa de simplu, asa de frumos. Te urasc pentru ca ai pretins ca tii la mine. Te urasc pentru ca ti-ai batut joc de mine. Te urasc pentru ca nu iti pasa. Te urasc pentru ca esti sec. Te urasc pentru toate noptile pe care le-am pierdut gandindu-ma la tine. Te urasc pentru ca nu mai am lacrimi. Te urasc pentru ca nu mai pot sa rad. Te urasc pentru toate lucrurile necugetate pe care le-am facut din cauza ta. Te urasc pentru ca m-ai facut sa iau o decizie drastica. Te urasc pentru ca existi. Te urasc pentru ca esti tu. Te urasc pentru ca te iubesc prea mult…

11 comentarii:

  1. "Te urasc pentru ca nu mai pot sa rad"./:)
    Ce maaaa?! Cine a ras o gramada aseara la film? Eu?:))
    Ai facut lucruri NECUGETATE.:))

    Nu stiu de ce, dar postarea ta imi aduce aminte de film.

    hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am reusit sa ma destind, sa uit ce am pe suflet, e singurul mod in care ma linistesc :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Admirator secret care ma uraste :)) ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Te uraste--> adica te iubeste.
    Doar asta ai vrut sa explici in postarea ta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cum ai spus "Te urasc pentru ca te iubesc prea mult..."

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce sa bat campii ? Daca asta crezi, e parerea ta. Nu cred ca poti intelege ceva din tot ce este scris aici :).
    Da, asta am vrut sa explic, oarecum. Am scris ce am simtit, dar nu e nici un admirator secret :)).
    Si iti multumesc, Ane :*.

    RăspundețiȘtergere
  7. mmmmmm, mi-a atras atentia in mod special,postarea aceasta. Cuvintele se regasesc intr-o particica din mine :P finalul e dureros de dulce! Bravo :*

    RăspundețiȘtergere