Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

marți, 22 decembrie 2009

Magia Craciunului

Pentru unii, Craciunul inseamna doar o aglomeratie interminabila, o agitatie de speriat, o pierdere de bani si de timp si o galagie infernala. Pentru altii, a fi in spiritual sarbatorilor inseamna a astepta cadourile si concediul bine meritat.

Dar, oameni buni, nu asta este frumusetea! Magia Craciunului este bucuria. Bucuria de pe chipurile celor dragi la Primirea cadourilor, bucuria copiilor ce te colinda, a celor ce se bucura de zapadaInseamna bucuria impodobirii bradului alaturi de cei pe care-i iubesti, bucuria vestirii Nasterii Domnului, bucuria de a darui si a primi la randul tau.

Eu una, ador Craciunul si il astept an de an cu nerabdare. Iubesc agitatia de dinainte, iubesc sa cumpar brad, podoabe pentru el si cadouri pentru cei dragi. Iubesc sa-mi impodobesc bradul cu prietenele. Iubesc sa ascult colinde. Iubesc sa merg cu gasca la colindat, ca apoi sa ne strangem toti la mine, sa bem ciocolata fierbinte si sa tragem concluziile. Iubesc sa dau cadourile in Ajun. Iubesc sa ma doara gatul de la colindat. Iubesc sa port caciula de Mos Craciun. Iubesc sa cant 5 minute pentru un covrig si o nuca. Iubesc pregatirile dinaintea Craciunului. Iubesc filmele de Craciun. Iubesc sa-mi vad cadourile. Iubesc ca ceilalti sa fie incantati de ce le-am oferit. Iubesc Craciunul si semnificatia sa.

Aceasta este MAGIA CRACIUNULUI !

3 comentarii:

  1. de fapt..cred ca majoritatea uitam ca aceasta sarbatoare, craciunul este de fapt Nasterea Domnului..si nu inseamna sa stai si sa mananci ca porcul si sa bei..cum voi face si eu cred:-?..asta e..Craciun fericit bazdaganie :* >:D<..cred ca stii cine is ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda .. intr'un fel oamenii cred ca daca vine Craciunul vin cadourile sh bradul frumos impodobit .. dupa cum a spus sh "anonim " UITAM CA ESTE NASTEREA DOMNULUI ...
    Frumoasa postare .. Craciun Fericit ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar, anul asta am descoperit si eu frumusetea daruirii si, sincer, ma simt mult mai implinita, dar, recunosc, am asteptat Craciunul si ca sa mananc carne :"> :)).
    Si da, stiu cine esti :).

    RăspundețiȘtergere