Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

joi, 11 iunie 2009

Absolvent de clasa a 6-a


Hei. A mai trecut un an. S-au mai dus clipe frumoase din viata mea. S-a dus cel mai frumos an. De ce a fost cel mai frumos? Simplu. Pentru ca am crescut. Pentru ca m-am maturizat. Pentru ca M-AM SCHIMBAT. Pentru ca mi-am facut muuulti prieteni. Pentru ca am cunoscut multi oameni noi. Pentru ca m-am indragostit. Pentru ca am avut prima relatie. Pentru ca am avut primul sarut. Pentru ca au fost atatea clipe frumoase incat nu am spatiu in calculator sa le enumar.

Hai s-o luam de la capat. Sa-mi spun povestea. La inceputul anului, eram o copila. Copila de anul trecut. La un moment dat, am plecat intr-o excursie. Pe 16-17 noiembrie. Am fost in excursie cu clasa si cu Alex Bucur. Atunci m-am imprietenit cu Alex si m-am apropiat foarte tare de Teo. Cand ne-am intors, la usa autocarului, Alex era asteptat de 2 baieti. Unul dintre ei avea sa fie cel dupa care-am plans 3 luni. Totusi, cu sau fara suferinta, aceasta “iubire” mi-a facut bine. M-am schimbat mult ca sa-l pot face pe el sa ma placa, dar a fost fara succes. Asa m-am redescoperit. Apoi, mi-am facut multi prieteni care ma incurajau si care incercau sa ma ajute. Printre acesti prieteni era si viitorul primul meu iubit. Vorbeam cu el enorm. Plangeam si ii povesteam tot. Nu m-am gandit nici macar o clipa ca se va ajunge unde s-a ajuns. Am inceput sa ies cu el pe afara. Si dintr-o data mi-am dat seama ca nu mai simt nimic pentru acel baiat dupa care suferisem. Mi-am dat seama ca m-am indragostit, fara sa vreau, de cel mai bun prieten al meu. Si cel mai bun prieten al meu mi-a ajuns iubit. Si am petrecut multe clipe frumoase cu el. Primul sarut si tot tacamul. Apoi ne-am despartit. Si am cautat din greu pe cineva care sa ma asculte. Si in final l-am gasit pe el, pe cel ce mi-a fost cel mai bun prieteni luni de-a randul. Pe cel ce m-a ascultat mereu. Pe cel pe care l-am ascultat mereu. Pe cel ce-mi zicea seceretele lui. Pe cel caruia ii ziceam toate seceretele mele. Pe cel la care am tinut enorm. Pe cel cu care in final, m-am certat, dar acum ne-am impacat. Pe Catalin.

Oricum, mi-am facut mult prieteni adevarati anul acesta. De pilda Andra, Andreea, Niko, Catalin, Bianca, Anita si altii. M-am impacat cu varu`, mi-am regasit verisori cu care n-am mai vorbit de ani de zile. Am trait atatea clipe frumoase. Acum, stau si lacrimi reci mi se preling pe obraz. S-a dus cel mai frumos an din viata mea…

7 comentarii:

  1. Si a inceput cea mai frumoasa vara din viata ta! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. of... o sa mai fie ani mai frumosi buey...:( nu fii bleaga:X...
    viata merge inainte indiferent ce s-a intamplat:X...
    te iubesc mooolt crisz:X:*>:D<
    abia astept scoala vreau sa ne mai vedem in pauze:-s si sa ne luam in bratze:X... te iubesc:(
    imi dau lacrimile pe bune:-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-e foarte dor de tine, Anita. Si eu astept scoala. Crede-ma. :))
    Te iubesc ! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. pff:X:X
    crisz:X
    ce poveste frumoasa:X
    e ff adevarata:*
    te iubesc;)
    sh itsi multumesc pt tot:*

    RăspundețiȘtergere
  5. La asta am plans!:">Eu aia care nu plang niciodata :))

    RăspundețiȘtergere