Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

luni, 1 iunie 2009

Merita?


E seara. E miezul noptii. Stau in fata cutiei asteia si ma gandesc. Ma gandesc la cate lacrimi am varsat. Pentru ce? Pentru cine? A meritat macar cineva lacrimile mele? A stiut cineva cat m-a durut?

Intrebari ale caror raspunsuri le stiu. Intrebari ale caror raspunsuri m-au facut atat de rece, atat de indiferenta. Am plans atat de mult incat acum nu mai am lacrimi. Sau cel putin asa cred. Daca mai aveam lacrimi, cred ca le-as fi varsat acum. Acum cand simt ca mi-a picat cerul in cap. Acum cand sunt singura si simt ca toti sunt aliati impotriva mea. Acum cand nu mai am incredere in NIMENI. Acum cand pentru mine toti oamenii sunt la fel. Toti nu vor decat sa-si atinga scopurile. Toti au doua fete. Toti sunt lasi si parsivi. Dar nu toti au fost asa. Multi s-au schimbat. Pe multi i-a schimbat anturajul. Si pe mine m-au schimbat oamenii. Anturajul. “Prietenii”. Toate m-au schimbat. Din fata aia, naiva, cuminte, cu capul pe umeri, am ajuns ceea ce sunt acum, irascibila, indiferenta, rece. Imi pare rau ca am cunoscut oamenii asa cum sunt ei de fapt. Imi pare rau ca mi s-a spart globul de sticla in care traiam.

Acum…acum cred ca NIMENI si NIMIC NU MERITA, ca toti sunt la fel, ca nu mai exista incredere. Totusi, caut disperata oameni care sa MERITE. Si cu tristete observ ca din 100 de oameni, abia 5 MERITA cu adevarat…

14 comentarii:

  1. ai foarte multa dreptate:-j..
    aqm mi'am dat si eu seama q cine traiesc:)
    pe ce lume traiesc:)
    ea mia deschis ochii:)
    aseara..si nu credeam asta..aqm miam dat seama caat am putut sa o iubesc..ce a facut din mine:-j dadeam tot ce aveam pt ea..si pt ce?! sa faca asta:-j

    RăspundețiȘtergere
  2. exact NIMENI SI NIMIC NU MERITA,nici macar acei prieteni in care ai avut incredere si care pana la urma te*au tradat:-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Da-ti seama ca traim in Romania, Cristiana. Deci toata lumea profita. :)
    Eu te iubesc copil cum esti >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. exacr andra...
    traim in ROMANIA:-j
    totsi se gandesc numai la ei nu ji la pers kre sufera:-j
    totsi profita;)
    kre mai d kre ..
    altsii isi dau sufletu din ei..sh c face pers respectiva:|
    profita:-j


    bwa fratsilor:-j numai profitatsi sh numai barfitsi:-j
    :X:X:X
    crisz te iubesc;)
    sh jtii q adevarat cne iz;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, stiu. Si te iubesc. Mult de tot. Esti una din putinele persoane in care mai am incredere. Te iubesc! :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu. Depinde. Pentru unii merit, pentru unii nu. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu spune niciodata nu!
    Nu fa ca pers pe care ai iubito sa sufere ...
    Mai tarziu iti vei da seama ca ai gresit
    Si se va intoarce roata !
    TE IUBESC MULT!:X:X:X
    Normalitatea consta a fi indiferent de sentimentele tale
    Un om normal in general nu sufera ... :(
    sper sa treci peste asta...si sa-i uitsi pe cei care te-au faqt sa suferi:-s... si sa fii alturi de cei care au nevoie de ajutorul tau;)
    TE IUBESC :x chiar dak abia ne-am imprietenit sa stii ceva;).....
    TEEEE IUBESCCCC MULTTTT :X:X:X
    crisz meu nebon:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  8. te iubesc Crisz >:D<
    si e bine sa fi copil ,perioada asta n`o s`o mai intalnim pe parcursul vietii in veci ! :(

    RăspundețiȘtergere
  9. La asta vroiam sa ajung. >:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Ba ce dracu are profitatu` cu Romania. De acum duceti chestia asta in extrema. Credeti ca in alte tari nu se profita ba din contra acolo se profita din greu!Acolo nu mai exista o legatura de dragoste intre rude dapai cu un strain cum credeti ca se comporta? Voi habar nu aveti cum e cu adevarat in strainatate si va cacati tara. Mia intai informati-va si dupa mancati cacat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ok. Ai dreptate. Dar, cine esti :-s :)) ?

    RăspundețiȘtergere