Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

joi, 13 septembrie 2018

Sa mergem toți la Referendum

In 7 octombrie mergem la vot. Mergeți, adică. Eu n-am niciun gând sa mă prezint. Și asta nu pentru ca nu îmi pasa de ce se întâmpla, ci pentru ca îmi doresc ca Referendumul sa nu fie validat ca poate poate văd și ăștia din Coaliția pentru Familie ca marea majoritate a populației nu da un leu pe problemele lor existențiale și se opresc cu absurditățile astea. Dacă susțineți familia, copiii, viața, dragi militanti, atunci de ce nu ați semnat 3 milioane de oameni pentru investirea fondurilor in construirea de spitale, de orfelinate, pentru simplificarea procedurii de adopție, pentru schimbarea legilor cu privire la abuzul copiilor? De ce, dragi militanti pentru familia tradiționala, nu dați doi bani pe copiii trimiși in strada la cerșit de doi soți - bărbat și femeie? Chiar credeți, dragi militanți, ca dacă o sa cheltuim n-șpe milioane pentru modificarea Constituției, ni se vor rezolva problemele? Nu o sa zic nimic de drumuri, biserici, pușcării și penali in funcții publice. O sa va vorbesc doar despre familia tradiționala și cât de mult bine face ea societății. 
In acest moment, căsătoria între persoane de același sex este interzisă in România. După Referendum - va rămâne la fel. Deci, va întreb din nou. Dacă ați reușit sa va adunați 3 milioane de oameni ca sa semnați un așa nonsens, de ce nu va adunați sa faceți ceva cu adevărat util pentru copiii pe care spuneti ca ii susțineți? Spuneti ca rolul familiei e sa procreeze, ca de asta ne-a lăsat Dumnezeu pe Pământ. Atunci de ce nu faceți, oameni buni, câte 100 de copii fiecare și sa va vedeți de treaba voastră? Chiar credeți ca dacă veți schimba Constituția, cuplurile homosexuale vor dispărea ca prin minune? Chiar credeți ca dacă veți schimba Constituția, oamenii vor spune "aha, deci familia înseamnă o femeie și un bărbat, iubitule, astăzi te părăsesc, mă duc sa mă însor cu o femeie pe care nu o voi iubi niciodată, cu care voi face un copil de care îmi va fi sila, pentru ca nu va fi rodul dragostei dintre noi, ci o obligație pe care o am"? Spuneti ca un copil născut și crescut intr-o familie "normala" are șanse mult mai mari in viața. Și probabil ca așa e. Dar asta se întâmpla deja. Nimeni nu interzice familia tradiționala, nimeni nu interzice uniunea dintre o femeie și un bărbat, nimeni nu le interzice celor doi soți sa toarne copii pe banda rulantă. Dar gândiți-va ca familie normala e și aia in care bărbatul e alcoolic, femeia e alcoolica, bărbatul bate femeia, femeia bate copiii, familia trăiește de la o zi la alta din alocațiile copiilor și din ajutoare sociale. Și, dacă nu mă credeți, va invit sa cunoașteti doua fetițe frumoase foc, pe care le văd de mai bine de 10 ani in aceeași intersecție. Vin in dreptul mașinii, dar n-au curaj sa ceara, poți sa vezi in ochii lor ca le e rusine de ce fac, dar n-au încotro. Și eu? Eu nu pot sa fac nimic pentru ele. Dacă le dau bani, banii aia ajung la părinții lor. Dacă nu le dau, a doua zi le văd cu ochii vineți. Și nu pot sa fac nimic pentru ele pentru ca, nu-i așa, eu nu fac parte dintr-o familie normala. Dacă le-aș lua din strada sa le duc acasă ca pe niște câini maidanezi, sa le hrănesc, sa le spăl, sa le îmbrac, sa le trimit la scoala și sa am grija de ele, se considera răpire de minori și intru la pușcărie. Dacă fac plângere împotriva părinților, o sa se facă o ancheta care va dura 729293819 de ani și care, dacă se va finaliza cu învinovățirea lemnelor pe care le numim parinti ai lor, vor ajunge in grija statului care, ce sa vezi, nu are grija de ele, evident, pentru ca statul nu e o familie tradiționala, deci oricum copilele nu au nicio șansa pentru ca nu sunt crescute de o femeie și un bărbat. Dacă fac cerere pentru adopție, nu mi le da nimeni pentru ca au părinți și, bineînțeles, le e mult mai bine lângă doi părinți denaturați, care le folosesc pe post de sursa de venit, decât intr-o familia netradițională formată dintr-o mama și... atât. 

Asta e realitatea in care trăim. Și asta e ceea ce susțineți voi. Susțineți ca unui copil ii e mai bine lângă femeia și bărbatul abuzivi care i-au născut decât in grija unei femei, a unui bărbat, a doua femei sau a trei bărbați care și-i doresc, care au mijloacele și toată dragostea necesară pentru a-i ajuta sa se dezvolte armonios și sa ajungă Oameni Mari. Voi nu ilegalizati căsătoriile între persoane de același sex, ca astea oricum nu sunt legale. Voi tăiați orice șansa a unui copil născut in familia greșita de a duce o viața normala. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu