Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

miercuri, 13 decembrie 2017

Astăzi e despre mine

Astăzi am obosit. Am obosit sa mai fiu puternica, am obosit sa mă mai prefac ca nu îmi pasa. Astăzi am obosit sa mai spun ca sunt bine, am obosit sa mai rad. Astăzi am obosit sa îți mai scriu tie, am obosit sa îți dau tie toate problemele mele ca eu sa rămân cu orgoliul neatins. Astăzi am obosit sa mai fug, am obosit sa mă mai ascund și sa mă feresc. Astăzi am obosit sa mă mai mint ca n-am nimic, am obosit să-mi vând povesti.  Astăzi vreau sa adorm și sa mă trezesc când toate or sa fie bune. Vreau sa dorm pana când toate grijile și problemele dispar. Astăzi nu mai vreau sa le fac fața, astăzi nu mai vreau sa mă lupt cu ele. Astăzi vreau doar sa treacă și sa mă simt bine din nou. Astăzi am fost adevarata, cu bune și rele, vindecata și stricata.  Mâine o voi lua de la capăt. Mâine o sa mă trezesc și o sa lupt din nou, o sa fiu iar puternica. Mâine o sa pretind din nou ca toate îmi merg bine și ca nimic nu mă poate atinge. Mâine o sa zâmbesc din nou și o sa spun ca sunt bine. Mâine o sa îmi arunc din nou problemele spre tine și eu o sa mă detașez de ele. Mâine o sa mă prefac din nou ca sunt toate ale tale, ca tu ești cea slaba și eu sunt aici doar sa te aduc pe drumul cel bun. 
Dar astăzi, astăzi este despre mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu