Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

marți, 13 iunie 2017

Despre dragoste si alte porcării

Sunt într-un moment de cotitura al vieții mele. Nu mai stiu ce simt, nu mai stiu ce vreau sa simt. Eu sunt rațională, eu nu simt. Eu aleg oamenii de lângă mine dupa considerente raționale. Eu nu ma bazez pe sentimente. Eu sunt cucerita de mintea omului de lângă mine, trebuie sa ma intrige. Eu nu ma îndrăgostesc cu inima, eu ma îndrăgostesc cu creierul. Si, oricât de drăguț ar suna asta, nu e un mod real de îndrăgostit.
Am fost intr-o relație de cand am aflat ce înseamnă una. Am avut primul "iubit" cand aveam 12 ani si de atunci n-am mai fost singura. Tot timpul am vorbit cu cineva, tot timpul am ieșit cu cineva. Am avut o relație de doi ani jumate si, la o luna dupa ce am terminat-o, am intrat intr-o alta relație care a durat 3 ani jumate. Si nici măcar in luna aia n-am fost singura singura, tot aveam pe cineva cumva.
Ei bine, acum sunt singura. Sunt, in sfârșit, singura. Vorbește lumea ca nu poti avea o relație serioasă, adevarata, pana nu înveți sa fii singur, tu cu tine, sa te accepți si sa  înveți sa te descurci singur. Oricât de aiurea ar suna asta, se pare ca am fost singura mai mult decât credeam. Am rămas singura intr-o dimineața. M-am speriat, nu știam ce presupune asta. Si apoi m-am trezit si mi-am dat seama ca totul e la fel. Am ajuns într-un stadiu in care imi sunt suficientă mie. Eu n-am nevoie de nimic. Pot sa ma descurc cu orice, in orice situație. Am lângă mine oameni pe care ma pot baza, oameni pe care ii pot ruga oricând sa ma ajute si stiu ca o vor face. Așadar, eu n-am nevoie de siguranța pe care ți-o oferă o relație, un bărbat... Si atunci, de ce am nevoie de un bărbat? Să-mi ofere dragoste? Dragostea nu tine de foame, nu ma încălzește cu nimic. Ce sa fac cu dragostea? Ma iubesc eu, nu e suficient?
Astăzi mi s-a spus ca eu am nevoie de un bărbat care sa ma ignore, dupa care sa alerg. Nu cred ca am nevoie de un bărbat care sa ma ignore, dar, totuși, e o urma de adevăr acolo. Cred ca singurul lucru de care am nevoie de la un bărbat e sa ma facă sa simt ceva. Vreau sa ma îndrăgostesc, oh, vreau atat de tare sa ma îndrăgostesc. Dar eu sunt rațională, eu nu pot sa ma îndrăgostesc. Eu n-am nevoie de un bărbat care sa ma iubească, eu nu visez la un bărbat care sa vadă soarele cum răsare si apune in ochii mei. Sunt nasoala, dar nu ma încălzește cu nimic. Eu vreau sa iubesc. Vreau sa ma facă să-l iubesc, vreau sa ma îndrăgostesc, vreau sa simt ca iubesc, vreau fluturi in stomac. Vreau sa nu ma lase să-mi treacă niciodată, vreau sa rad si sa plâng, vreau sa ma bucur si sa sufăr, vreau sa înnebunesc si sa nu-mi mai revin. Vreau sa simt. Dar eu, eu sunt rațională...

3 comentarii: