Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

luni, 17 ianuarie 2011

My best gay friend

He’s my best gay friend! De ce trebuie sa fie intercalat acel ‘gay’? Simplu. Pentru ca asta vei auzi doar din gura unei fete, niciodata din gura unui baiat. Pentru ca prietenia dintre o fata si un baiat nu o sa tina niciodata daca baiatul nu e gay. Am avut multi prieteni buni, baieti, dar toate prieteniile au inceput cu atractie din partea lor spre mine sau din partea mea spre ei si s-au sfarsit tragic atunci cand unul din noi si-a ‘tras gagiu’/gagica’.
Dar mi-a ramas unul in ciuda tuturor relatiilor pe care fiecare dintre noi le-a avut de-a lungul timpului. Fiecare relatie a unuia dintre noi ne apropie. Am ajuns sa ne simtim, sa comunicam prin telepatie. De multe ori merg la el, ridica ochii spre mine si incep eu sa ii povestesc ce a patit. Ma intreb zi de zi cum de tine. Avem o relatie foarte ciudata, cum nu multi au. Imi amintesc si acum de o convorbire :
B: E asa … nu stiu cum … s-a … nu stiu …
C: Da , stiu cum e, te inteleg …
Ce om normal ar putea intelege ceva din asta? Noi ne batem, noi ne imbratisam, noi plangem unul in bratele altuia ca ne dau aia afara de la ore…
He is my bro. My only one bro. El e Vlad. Nu l-as da pentru nimic in lumea asta, doar el e cel la care simt si daca sunt la mii de km distanta ce simte si cred ca si la el e la fel.
Love you, bro !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu