Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

duminică, 30 august 2009

O iubire de-o vara...

S-a terminat vara. Ma gandeam ca la inceputul verii am planuit cu o prietena sa avem relatii cu baieti buni, doriti de toate, dar in care sa nu punem suflet. Am crezut ca pot duce o asa relatie. Dar a venit el si totul s-a schimbat. Mi-a dat planurile peste cap. El era exact asa cum mi-am dorit. Bun, frumos, dorit de toate, care sa stie cum sa ma faca sa ma simt bine…am stat cu el si mi-a fost foarte bine. Nu am crezut ca am sentimente, dar au aparut fara sa mi le doresc. Dar a venit si momentul despartirii. Nu am crezut ca voi plange, dar am plans. Am crezut ca voi putea trece peste, ca daca voi fi cu un baiat care sa indeplineasca acele “criterii” voi uita, dar nu am putut nici asa. Si totusi, relatia asta a fost doar o iubire de-o vara…



Un comentariu: