Check this out

Te-ai simtit vreodata singur?

joi, 16 iulie 2009

Fericire, unde-ai fost ?



De ce m-ai lasat singura atata timp? Unde-ai fost? Ai plecat in vacanta sau ai uitat de mine? Soarta mi-a dat atatea lucruri peste care sa trec si tu nu mai apareai. Ti-am simtit cu adevarat lipsa. Mi-a fost atat de dor de tine…

Acum sunt din nou fericita. Foarte fericita. Cea mai fericita. Acum stiu ca tine cineva cu adevarat la mine, ca am prieteni, ca nu sunt singura si ca orice-ar fi are cine sa ma ajute. Si parca toate merg bine. Si nu inteleg cum de chiar acum cand am inceput sa gresesc in fata Ta, Doamne, mi-ai dat atatea clipe frumoase care par sa nu se mai termine. Care vreau sa nu se mai termine. Sper sa reusesc sa nu mai gresesc si sa Te rasplatesc pentru tot ce-mi dai acum. Ma simt implinita cu adevarat. Chiar si fara tine, si fara tine…

Totusi, de ce ai lipsit cand aveam mai multa nevoie de tine, fericire?



5 comentarii:

  1. jti k te iubesc n?
    :X:X:Xte iubeeeeeeeeeeeeeesc shi imi palce kand ejti fericita:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu, stiu. :">
    Si eu te iubeeeesc ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca esti fericita.... asa imi place sa fie:X...
    teee iubeeesc:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. si cum spuneam nu am inspiratie la comentarii pe blog DAR pentru ca este un articol FRUMOS [:-?],desi mi-a luat cam 2 minute sa ma prind la ce se refera niste fraze [:))] ti-am dat comm !te iubesc cum esti tu fericita si cu gura mare >:D< :* :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine, bine, Paula. :))
    Si eu te iubesc ! >:D<
    De 7 ani. >:P

    RăspundețiȘtergere